Pages

13 May 2012

Planter, hygge og mors dag

Har haft en hyggelig weekend med afslapning, besøg af mine forældre og en tur på planteskole.
 
Lørdag var jeg alene hjemme, så jeg valgte at passe på sofaen sammen med nogle blade og et nyt broderi projekt.
I dag er det jo så mors dag. Mine forældre kom på besøg til brunch og min mor fik gaver. Hun fik Meyers bagebog, som hun desværre selv lige havde købt og så fik hun en billet til udstillingen Mit hjem er mit slot.
Da vi havde spist, kørte vi ud på Vedskølle gartneri. De har et kæmpe udvalg i økologiske planter. Mest til drivhus og køkkenhave, men også enkelte sommerblomster. Jeg købte noget grønkål til køkkenhaven, en æble/ananasmynte og en lille busket tomatplante, som passer perfekt til vores lille altan. Mynten smager fantastisk som te, sidder lige i skrivende stund og drikker en kop.
Blomsterne er fra min mors have.
Nu vil vi køre ned til min kærestes mor og give hende en blomst og spise noget aftensmad.

Fortsat god søndag.

Anne

No comments:

Post a Comment