Pages

07 March 2012

Tror aldrig man kan få nok...

garn. Har været i Næstved i dag og købe noget super lækkert garn. Egentlig behøver jeg det vel ikke. Man kunne jo måske bruge noget af alt det der ligger i kasser under sengen, men nej... Der er bare noget hyggeligt og rart ved at købe garn. Tanken om fremtidige projekter og hele processen med at finde på. Jeg elsker det.

 I dag faldt valget på noget smukt alpaca garn der hedder Indiecita. Købte ti nøgler. Et i hvert farve. Tror det skal blive til et hæklet tæppe.


Købte også fire nøgler af noget økologisk uldgarn fra BC garn.. Semilla fino hedder det. Aner ikke hvad jeg skal bruge det til, men farverne er smukke og garnet lækkert og blødt.
Beklager de elendige billeder. De smukke klare farver kommer bestemt ikke til sin ret.

Det eneste problem, ud over at finde plads til sine indkøb er, at man bliver pinligt bevidst om alt det man burde lave færdigt, inden man går i gang med det nye. Så resten af marts måned må stå i færdiggørelsens tegn;-) Laver et indlæg i morgen og viser jer alt det jeg burde lave færdig. Kan godt sige jer at jeg får travlt:-)

Anne

1 comment:

  1. Det er præcis, som jeg har det med stof. Jeg bliver så glad, når jeg har rodet i de to zinckkasser og for en gangs skyld sagtens kan lukke dem - indtil jeg kommer i tanke om den ekstra bedroller, jeg har fået fyldt op i stedet... :-)
    Men der er bare noget ved at købe det ind - en eller anden mærkelig følelse af rigdom. På stof. ;-)
    Line

    ReplyDelete