Pages

09 March 2012

Ufærdige projekter

Ja, her er de så alle de ufærdige projekter. En dag for sent.. Vi tog lige en spontan tur til IKEA for at købe en ny bogreol. Viser billeder af hvor fint der er blevet i syværelset/kontoret i morgen. Er nødt til at vente til det bliver lyst, så billederne ikke bliver lige så forfærdelige som dem i dag.

Lige lidt om de ufærdige projekter. Broderiet med svampene mangler bare noget mere græs, så det er til at overskue.
Sneglen skal monteres.
Blomsten er jeg kommet noget længere med end på billedet, men der er laaaang vej endnu.
Det sidste projekt begyndte jeg på i fredags på broderiskolen. Jeg skal brodere en græshoppe. Har filtet en krop, som jeg skal brodere rundt om. Det samme skal jeg gøre med hovedet. Benene skal laves i ståltråd, som der også skal broderes på. Det er et lidt vanvittigt projekt, men mest sjovt og udfordrende.

I kan godt se, at jeg ikke kommer til at kede mig foreløbig;-) Viser jer de færdige broderier, når de efterhånden og forhåbentligt meget snart bliver færdige.

Anne

No comments:

Post a Comment