Pages

04 April 2012

De sidste par dage..

De sidste par dage har været temlig hektiske, men hyggelige. Her er "lidt" billeder jeg har nået at tage undervejs:-)
Lækker glutenfri spinattærte og boller. Min søde kollega havde lavet det til mig, sammen med en masse andet, da vi var til brunch hos hende lørdag.

Lidt mere sammentrækssyning blev det også til.

Søndag var min mor og jeg til Kreativ messe i Roskilde. Vi har været der rigtig mange gange efterhånden. I år købte jeg et fingerbøl, brodergarn, broderinåle nr. 9 og noget fint lilla stof med hvide prikker. Min mor købte noget lækkert lilla garn i uld/bomuld til mig. Skal strikke den fine kjole i ser på opskriften. Glæder mig vildt meget til jeg skal i gang med at strikke den. Tak mor:-)

Mandag holdt jeg fødselsdag for min søde kusine. Hun havde denne fine lavendel med til mig. Er helt vild med urtepotten.

Min mor og søster kom også. De havde fine tulipaner og påskeliljer fra min mors have med.

Fine påskeliljer fra mig til mig. De har de fineste sarte farver.

Til sidst lige et billede af de kager jeg havde lavet til om eftermiddagen. Det er en slags jordbærkage forklædt som cupcake. De smager virkelig godt. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har bagt dem:-)
 
Anne

No comments:

Post a Comment