Pages

25 April 2012

På trods af regn

Kan sådan en onsdag jo gå hen og blive ganske rar:-)

Dagen begyndte med A38 med cornflakes, jordbær og honning. Derefter tog jeg til Politimuseet med min søde 4. klasse og en rigtig god kollega/veninde. Det var så meget regnvejr og børnene var plaskvåde, men det var SÅ hyggeligt. Tænk at have så godt et arbejde:-)

Da vi havde afleveret børnene til deres forældre igen gik vi på Cafe T. Det er sådan en hyggelig cafe hvor man kan købe alle deres ting. Jeg var så heldig at finde to gamle broderibøger, som jeg faktisk fik helt gratis.

Bagefter gik vi på torvet og købte fine blomster. Det resulterede i lidt oprydning og nye opstillinger (eller hvad den slags nu hedder??) i lejligheden.


Nu er jeg ved at lave dej til pizza og brød.
I aften skal jeg bare brodere, men det må I vente med at se til i morgen.

Håber I alle må få en god aften.

Anne

No comments:

Post a Comment