Pages

11 June 2012

Fødselsdagsbrunch

Har fødselsdag i morgen. Uhh hvor jeg glæder mig:-) Havde derfor min familie til brunch søndag formiddag. Det var rigtig hyggeligt med massere af snak og god mad.
Elsker at gøre alting klar til der kommer gæster. At rydde op, dække bord og arrangere blomster. Blomsterne har jeg plukket i min mors have og sat sammen som små buketter. Bordet dækkede jeg med alle mine kopper fra Green Gate. Det ser så fint ud med alle de forskellige mønstre.
En anden ting der er rigtig godt ved at have gæster er al den mad man skal lave. Kan rigtig godt lide af finde på hvad man skal lave og det at lave det. Hader bare at købe ind til det.
I morgen kommer der gæster igen. De kommer til aftensmad og lagkage. Det bliver da også ret spændende at se hvad jeg får i gave:-)

Anne

No comments:

Post a Comment