Pages

15 June 2012

Min fødselsdag i billeder

Dagen begyndte med morgenmad på sengen og en meget fin gave fra min ret så søde kæreste:-)
Så cyklede jeg på arbejde hvor både 4. og 5. klasse holdt fødselsdag for mig. De havde bagt kager, købt/lavet gaver og pyntet fint op med flag og balloner. 5. klasse havde endda skrevet en sang til mig. Det er ret så overvældende og sødt at de gør alt det for en. Men det bedste er at se den glæde og forventning der er i deres ansigter når man kommer ind i klassen.
Er virkelig heldig at have sådan nogle søde børn:-)

Om eftermiddagen mødtes jeg med min mor og mormor på Køge Museum. Vi skulle se udstillingen vi har der fra broderiskolen. Inden vi gik hjem spiste vi lækker is. Mine favoritter er hindbær og hyldeblomst.
  Om aftenen kom min familie og spiste kylling med citron, smør, hvidløg og salvie. Dertil var der salat og nye kartofler. Til dessert fik vi jordbærlagkage med hyldeblomst.
Alt i alt en virkelig dejlig dag. Laver et indlæg med gaverne en af dagene.

God weekend
Anne

No comments:

Post a Comment