Pages

04 January 2013

Fredag

Så blev det weekend. Har kun været på arbejde i dag og i går, det er egentlig en ganske god længde på en arbejdsuge:) Weekenden er begyndt ganske hyggeligt med lidt udsalgsshopping til vores kommende lille dreng. Tror nok han skal ende med at blive en velklædt lille fyr:) Det er bare så hyggeligt at gå og købe ting til ham og gøre klar til han bliver født.

Fik også den fineste gave af min veninde den anden dag. En Kay Bojesen garder. Cubus lysestagen fik jeg af min søde kæreste i julegave.

Nu sidder jeg i sofaen og slapper af med Chai latte og strikketøj. Er ved at strikke en lille cardigan.

Ingen dårlig begyndelse på en weekend. Senere skal jeg ned til mine forældre, hvor jeg skal tilbringe resten af weekenden. Skal underholde min lillesøster, som er blevet operert i foden.

Håber I får en god weekend.

Anne

 

No comments:

Post a Comment