Pages

28 February 2012

Cupcakes og et enkelt sjal

Sikke et vejr det har været i dag. Cyklede på arbejde i det mest grumsede regnvejr og gik hjem i det lækreste solskin. Glæder mig i den grad til, at det bliver sådan rigtigt forår. Vil så gerne ud og rydde op på min altan og plante masser af stedmoderblomster. Skal have fundet nogle stole og et lille bord til at stå der ude. Det er lidt svært, for det er en temlig lille altan og der skal også være plads til massere af blomster og krydderurter. Det ville jo være mægtig rart, hvis der også var plads til os:-)
Skal nok vise jer et billede af altanen, men ikke i dag for der ser ikke alt for godt ud.

I dag efter arbejde har jeg været på Kaffe kælderen med nogle gode veninder/kollegaer. Det er en rigtig hyggelig lille cafe. Jeg fik en fin lyserød cupcake og en chai latte. Uhmm..
Vi tale lidt om at strikke og hvor afstressende det er. Det mente i hvert fald tre af os:-) Og så var det, at jeg kom til at tænke på et sjal jeg strikkede til min mor sidste sommer. Det er strikket af noget strømpegarn i en super lækker kvalitet. Garnet købte vi da vi var inde og se Kaffe Fassets udstilling. Det er ham der har designet garnet. (Hedder det, det??)
Mønstret er fra Garnstudio.
Håber I får en dejlig aften.

Anne

No comments:

Post a Comment