Pages

16 February 2012

Et nyt projekt





En af opgaverne fra sidste semester på broderiskolen var at applikere en blomst. Jeg har valgt denne blomst, da jeg synes den er så sart og enkel i udtrykket.
Nu kunne man jo godt tænke, at den burde være færdig eftersom det er en opgave fra sidste semester. Men det er næsten umuligt, at blive færdig med alt fra et semester før det næste begynder.
Har fundet den blomst jeg gerne vil sy i en bog der hedder Flora Islandica. Derefter har jeg tegnet den af og overført den til stoffet. Viser jer den proces en anden dag.
Synes det grå hør stof er virkelig smukt og glæder mig til at komme i gang med at sy på det.

Viser i morgen det jeg forhåbentligt har fået syet i aften:-)

1 comment:

  1. Den ser bare super smuk og enkel ud. Glæder mig til at se noget mere.

    KH Anne

    ReplyDelete