Pages

21 February 2012

Fødselsdag og lidt af hvert

I denne weekend og i går har vi holdt fødselsdag for min kæreste og søster. Det har været så hyggeligt med gæster og god mad. 
Hele dagen i går var min mormor på besøg her hos os. Vi hyggede og lavede mad til de gæster der skulle komme om aftenen. Hun er sej min mormor til alt det der med, at lave mad og bage. Hun er i det hele taget ret sej:-)
Her får I lige nogle billeder fra de sidste par dage.






Lørdag formiddag stod den på bagning af speltbrød og rengøring. Efter sådan en omgang gulvvask har man helt sikkert fortjent en lækker frokost:-)


Lørdag aften var vi hos mine forældre for at fejre dem begge sammen med hele familien. Tror vi var 18. Vi fik lækker mad og gode kager. Mærkeligt at jeg kun har taget billeder af kagerne.


I går holdt vi så fødselsdag her. Gaverne på billedet er til min søster. Hun fik bl.a. krukken fra Søstrene Grene og en lækker pung fra ADAX. Kassen fra Netto fik jeg af min mormor sammen med de fine franske anemoner. Kassen skal bruges som sykasse.  

I dag står den på afslapning, the, syning og lidt mindre kage end de andre dage:-)

God dag til jer alle.

Anne

No comments:

Post a Comment